Chancing of plansss!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Chancing of plansss!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Chancing of plansss!!

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

25 November 2011 | Australië, Cairns

Op een dag wordt je wakker en dan besef je dat je opeens aan de hele andere kant van de wereld bent.. Hoe gek is dat als je er bij stil staat, dat je niet even 2 tellen naar huis kan als je wil.. Best gek.. Op zo'n moment moet je beseffen dat je het beste uit je reis moet halen en dat ga ik dus ook doen.. Chanching of planss :) Davey en ik gaan ieder ons eigen weg vanaf Cairns. Davey vliegt naar Melbourne toe en gaat hier met andere jongens een maandje werken voordat hij met kerst weer terug is in Sydney. Ik ga samen met 2 meiden een hele andere kant op, namelijk de outback!!! Dat gaat nog wat worden, 3 meiden lekker touren met onze super car door de outback heen, richting alice springs/ayers rock/kings canyon/urulu vervolgens door naar Adelaide en kangoeroe island en tot slot met de great oceaan road door naar Melbourne, om daar lekker een paar dagen te vertoeven en weer met kerst in Sydney te zijn.. :D

Best een hele uitdaging, want stel dat je midden in de outback zonder water, benzine etc komt te staan! ;) Dat wordt dus nog al een voorbereiding, maar dat gaat vast helemaal goedkomen.. :D

De afgelopen dagen zijn we lekker in Cairns geweest en hebben we een beetje gerelaxed omdat het weer niet op zijn best was. Lekker chillen, waveboarden, genieten van de mooie parken en watervallen, ofterwijl het TOPpunt van relaxenn!! :D

De komende dagen gaan davey, lisa en ik nog even een bezoekje brengen aan Cape Tribulation en Port Douglas rondom Cairns en vervolgens zullen we vanaf volgende week (1 dec) gaan scheiden en ga ik met de meiden proberen binnen 24 dagen de route te rijden.. Spannend!!:D

• 25 November 2011 - 06:47

Duco:

IK ben benieuwd hoe je dat vind om door de middel of nowhere heen te reizen. Bereid je goed voor en geef die auto nog een beurtje zou ik zeggen ;).

spannend, dus we zullen 24 dagen niks van je horen?

let goed op jullie zelf!

• 25 November 2011 - 07:08

Betty:

Jeetje Minou het wordt steeds spannender en dan zullen we zeker een tijdje niets horen !!!!!!

Zag dat Linda ook je verslagen had gelezen, het is wat 2 's-Gravenzandse meiden zover weg.

Be careful girls and have fun.

XXXX Betty

• 25 November 2011 - 11:57

Rafaella & Ruud:

Hey Minoutje,

Spannend hoor!! Neem wel minimaal 2 goede reserve wielen mee (ervaring New zealand) Goed uit blijven kijken hoor ;-)
    Have Fun!!!
    Dikke knuffel R&R

• 25 November 2011 - 12:49

Bart Prins:

belangrijkste tip, ook al negeer je alle andere adviezen, volg deze. Koop het SAS Survival Guide. Het beste naslagwerk over hoe te overleven oa in the outback. ik zeg: mmm geroosterde koala......

• 27 November 2011 - 15:49

Carla Vd Z:

Hoi hoi Minou

Wat een leuke verhalen en fotos weer,vragen of jij het naar je zin hebt is overbodig.
    En ik wist niet dat jij zo een waaghals was Minou, dat jij daar uit dat vliegtuig durfde te springen.
    En nu ook nog deze 24 daagse reis gaat ondernemen,heel verstandig dat je je zo goed voorbereid.want je weet nooit hoe het zal gaan verlopen.
    Ook fijn dat jullie allebij jullie eigen weg weer gaan,en kan terug kijken op een paar hele leuke weken met elkaar .
    Ik ben vorige week met je moeder een hapje wezen eten bij de Herberg ,was echt heel gezellig.
    Hebben lekker even bij gekletst,ze mist je natuurlijk wel maar is ook weer zo trots op je wat je daar allemaal onderneemd en doet.
    Heel veel succes met je Trip met de meiden en tot de volgende keer .
    Lieve groetjes van ons allen Carla