Skydiven!! :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Skydiven!! :D - Reisverslag uit Sydney, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Skydiven!! :D

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

19 November 2011 | Australië, Sydney

Daar zijn we weer na een weekje werken in Bowen in de Mango's! NOT!! Ik zal jullie nog eventjes op de hoogte brengen, hoe super stoer ik ook van plan was om te gaan werken in bowen om centjes te verdienen des te sneller was ik er na 1 dag alweer meegestopt (a) Haha, wat was dat vreselijk werk! Davey en ik moesten samen op een farm werken, waarbij we eerst dachten dat het mango's waren maar dat waren het niet, nee we moesten aubergines plukken.. In de hitte, vroeg je bedje uit.. NIKS VOOR MIJ! Haha, dus snel teruggegaan naar Airley Beach en daar gewoon een weekje gerelaxed! Lekker weekje zonnen en chillen met vrienden.. Beter voor mij ;)

Na Airley Beach zijn we doorgegaan naar Townsville, waar we weer wat andere jongens van de jumbo reis tegen kwamen, mitch, bob, daan, tim en sam.. Hier gezellig mee de stad verkend en naar mooie waterval plaatsen geweest (helaas konden we er niet onder zwemmen ;)) Na deze paar dagen heeft Davey besloten om te gaan duiken op Magnetic Island, dus liet ik Davey voor het weekend achter in Townsville en ben ik door gegaan samen met het geweldige gezelschap van mitch, bob en daan (haha die sporen niet;)) Een en al gezelligheid dus.. Lekker touren met de kar en verder richting Mission Beach.. Bij aankomst wilde ik gelijk al een afspraak maken voor het skydiven, want dit was THE PLACE TO BE voor het skydiven (wat ik hoorde dan) dus minoutjee gelijk boeken.. Heel fijn voor mijn bankrekening, maar aagh he dat moet je er maar voor over hebben :P En toen was het vanmorgen zover, ik ging SKYDIVEN!! Aaaaahhh vet eng! Vanmorgen vroeg om 7 uur ozziee tijd werd ik opgehaald bij het hostel om naar het bureau van skydive australia mission beach te gaan.. Hier eventjes wat paper work ingevuld (even tekenen dat je weet dat als je dood gaat met springen, je zelf verantwoordelijk bent) nou natuurlijk tekenen we dat dan even :P Haha, maarrrr ik leeef nog! Toen om 8 uur was het zover, met een klein groepje van 8 man met elk een eigen instructor gingen we naar het kleine vliegveldje in Tully, hier gingen we het vliegtuig in omhooog en omhooog en omhooog tot en met 14.000 feet!1 HELP! Eigenlijk vond ik het toen nog niet zo eng, maar net op het moment dat ik er uit moest springen, kreeg ik aardig wat kriebels! Zo hoog en je springt recht boven zee (schitterend!!) Ik was als 3e aan de beurt, deurtjee gaat open van het vliegtuig en jahoor.. GAANN!! Springenn samen met glenn me instructor en toddy me fotocamera man, haha geweldig! Het leek echt 2 seconden te duren, maar in totaal heb ik iets van 5 minuten in de lucht gehangen ;) Hihi! Na de vrije val (met lekker wapperende wangentjes zag der natuurlijk niet uit) ging de parachute uit en toen mocht in nog even heerlijk vliegeren boven de zee, wat onwijs prachtig was! Toen was het tijd om te landen, benen naar voren en lopen maar,, tututututu en ik was geland! JEEEEJJJ I MADE IT!! Toppiee joppieee! Nou om eventjes een gevoel te geven over hoe ik dit heb gedaan, heb ik wat fototjes toegevoegd bij dit verslag! Voor meer informatie, wacht tot dat ik in NEDERLAND ben ;)

  • 19 November 2011 - 09:27

    Claire:

    Echt zo gaaf Minou!!! Ik zou het je niet nadoen;) De foto's zijn echt super! Begin je ons nou eindelijk al eens te missen haha? Ik jou wel hoor! Je kusje vanuit de lucht is echt lief, je krijgt een hele dikke kus terug! Heb je gemaild btw:) XXXXXXX

  • 19 November 2011 - 12:12

    Sandra...:

    Woooooow.... echt zoooo stoer !!! K doe t je niet na... ;) Kicken wijffie... spreek je snel (K)

  • 19 November 2011 - 15:33

    Denise Van R:

    Wowwww gaaf schatjeee! Stoer!!
    Dit heb ik ook van peet voor me verjaardag gekregen,spannend! Maar in Aussie is nog mooier! Super leuke foto's,ik wil oook hihi! Dikke kus! xxx

  • 19 November 2011 - 19:48

    Nadine:

    Hey minou! Wat stoer zeg dat je dat hebt gedaan, lijkt mij wel aardig eng, haha! ;-)... Ga je nou ander werk zoeken daar?? Nou meis, geniet ervan......kusss nadine

  • 20 November 2011 - 17:16

    Jaap En Joke:

    Hi "Down-under"'
    Wat een mooi verhaal Minou, wat een belevenis!! Geweldig!!
    We genieten mee met al je mails!
    We wensen je nogmaals verder een onvergetelijke tijd!!
    Een lieve groet uit een 'koud' Assen,
    Jaap en Joke


  • 20 November 2011 - 18:50

    Jannie:

    Ha Minou

    Geweldige ervaring hè??? Je "ouwe" tante heeft het ook een keer gedaan, ook tijdens een vakantie. Ik wilde meteen weer!!!! Vanmiddag liet je moeder ons heel trots een foto zien dat terwijl je nog in vrije val was. Prachtig.

    Dikke kus Jannie

  • 21 November 2011 - 09:18

    Yaël:

    Super gaaf Minoutje!! Wat een avontuur ;-) En wij hier maar bibberen in de kou.... Veel plezier en snel weer een nieuw verhaal schrijven hoor! :-) Kusje

  • 21 November 2011 - 18:03

    Dieuwke.:

    Jemig Minou, jij durft zeg, een ervaring voor het leven toch?
    Leuk om jou zo te volgen, en mooie foto,s hoor.
    Pas goed op jezelf, geniet lekker verder en lieve groeten van Dieuwke.

  • 22 November 2011 - 06:40

    Duuc:

    hahaha, springt die kleine nou gewoon uit een vliegtuig joh?
    je gaat me toch niet vertellen dat je ooit nog eens een bikkel gaat worden he ;)

    super dik zus!

  • 22 November 2011 - 17:21

    Rafaella & Ruud:

    Wauw, echt super cool kleine meid, met grooote daden!!! By the way, is geen vervelend beroep dat skydiven achter die mooie meiden.... Hoewel, je hebt 't meestal niet voor het uitkiezen :-) Blijf wel uitkijken hè Minoutje?! Lots off fun!!!
    Doeiiiiiiiii XXXXX
    Raf&Ruud

  • 23 November 2011 - 00:46

    Linda Geleijnse:

    Hey Backpacker:)
    Gaaf je verhalen. Ik ben op dit moment ook aan het backpacken in Ozz, op dit moment in RainbowBeach, morgen start Fraser:) Ik kom aan je website via je buuf Betty (vrienden van mn ouders) Over ong 1,5 gaan wij ook skydiven op MissionBeach ZOOO VET. je foto's zijn erg tof. Geniet lekker verder!!
    Groetjes vanuit Rainbow Beach
    linnopreis.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Australië

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2012

! dag leven als joods meisje :)

08 Februari 2012

Job-Hoppen ;)

08 Februari 2012

Job-Hoppen ;)

27 Januari 2012

Australia Day

04 Januari 2012

10 top dagenn in Sydney; Kerst/Oud en Nieuw
Minou

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 936
Totaal aantal bezoekers 48515

Voorgaande reizen:

29 September 2011 - 02 April 2012

Backpacken in Australië

Landen bezocht: