Bribane/Noosa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Bribane/Noosa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Bribane/Noosa

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

22 Oktober 2011 | Australië, Brisbane

Weer eventjes tijd voor een verhaaltje!:D:D

Nou we hebben de eerste paar dagen auto rijden overleefd!! Het was wel eventjes wennen hoor, want je hebt opeens aan de linkerkant zo'n stuk auto erbij en je bent gewend om zo dicht mogelijk links bij de streep te rijden, maar dat moet nu dus niet;) Maar goed we leven allebei nog en het gaat nu terug, na een paar keer de ruitenwissers ipv de richtingaanwijzer aangezet te hebben;)

We zijn lekker gaan reizen richting het noorden via de oostkust en hebben bij Brisbane 2 nachtjes gestopt.. Hier had je een national park: Lone Pine, waar je koala's had en met ze mocht knuffelen en gewoon lekker eventjes met de kangoeroes kon chillenn (er waren natuurlijk nog veel meer dieren, maar deze waren nieuw voor ons;)) Dat was zo bizar! Lekker eventjess chillen bij de kangoeroes in het gras, hoe leuk was dat!! :D Ik vond het echt zo bijzonder om een koala gezien, vind ze altijd zo schattig maar in het echt ZIJN ZE DAT OOK oeeeee!! :)

Verder hebben we nog lekker de mooiste dingen van de stad gezien.. Er was bijvoorbeeld een strandje geplaatst midden in de stad, hier konden kinderen lekker zwemmen en spelen, was echt heel leuk! :)

Gister hebben we onze eerste echte camping overnachting gemaakt in het binnenland ergens in de middle of nowwhere.. Hihii, een wilde koala gezien en verder was er niemand te bekennen.. :D

Van de week willen we nog naar de Australian Zoo gaan, de dierentuin van Steve Erwin, waar de bekenden dieren ook weer zijn, dus dat wordt wel weer vet!!:D

Tot zover weer eventjes een verslagje en als de foto's het doen, zal ik die ook even update ;)

• 22 Oktober 2011 - 10:42

Claire:

Leuk Minouuuu!!! Ik heb al je verhalen vanochtend (voor jou avond) uitgebreid gehoord met skypen, echt fijn je weer even gehoord te hebben! Heel veel plezier en snel weer skypen! Xxxxxxxxxxxxxx

• 23 Oktober 2011 - 11:05

Denise V:

Lieverddd! Super leuke foto's van de Koala's etc. Hoe bevalt het op de camping ;)? Zeker wel een groot verschil met je hotel in HongKong? Vond het leuk dat we ff lekker gebeld hebben, doen we snel weer :) Ik ben trouwens ook toen naar die Australian Zoo van Steve Erwin geweest. Dat is echt vet. Krijg je krokodillenshows haha. Nou geniet ervan en tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 24 Oktober 2011 - 11:43

Duco:

Zussieeee!
    ziet er allemaal gaaf uit zeg! leuke foto's ook van die beesten! koop een zak en neem ze mee naar NL. moet kunnen toch? ;)

wel lachen als ik die verhalen lees/ hoor van die auto. zie het al helemaal voor me. jullie zullen wel tranen gelachen hebben haha ;)

veel succes met rijden! En blijven foto's schieten! is erg leuk om die te zien!

Het gaat je/ jullie goed!

Dikke Kus!