Auto gekochtt....!! :D - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Auto gekochtt....!! :D - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Auto gekochtt....!! :D

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

17 Oktober 2011 | Australië, Surfers Paradise

Help we hebben een auto gekocht!! :D Dat gaat wat worden, want het is niet zo simpel als in Nederland. Hihi, links rijden, aan de rechterkant van de auto zitten, spiegels aan de andere kant, schakelen met links, rechts inhalen, rotonde links omnemen en noem maar op! 1 groot avontuur:P Hihiii, van de week hebben we eventjes goed lopen kijken of we een auto konden vinden die goed genoeg was om ons een groot avontuur te gaan bezorgen en jawel... Het mocht zo wezen, want onze vriendelijke nederlandse vriend Bastiaan (een andere backpacker, was na een jaar reizen, klaar en wilde zijn lieftallige ford falgon aan onze nieuwe groentjes verkopen! ;) Joehoeee, wat zijn wij blij!! Er zitten wel liefst ook nog is 2 tentjes in, 2 stoelen, pannen, borden, slaapspullen, boeken, camping dingen en niet te vergeten een mini gitaar!;) Dus we hebben de komende tijd wat te doen, hahaa! Rockster hierzo ;)

We zijn vandaag aangekomen in Surfers paradise na de eerste stress momentjes, davey achter het stuur en minou die kaart gaat lezen, jaa echt waar:P Gelukkig is het allemaal gelukt en zijn we veilig aangekomen in een gezellig hostel in surfers paradise.. (foto van de auto volgt nog)

Gister zijn we in de laatste avond van Byron Bay, nog eventjes langs de light house geweest.. Dit is een mooie vuurtoren waar je omringd bent met zee en kan genieten van de zonsondergang op het meest oosterlijke puntje van australie (inderaad oosterlijk, maar je ziet nog steeds de zon ondergaan in het westen;)) Hihiiii!! Nou vandaag verder allemaal maar eventjes uitpuzzelen waar we de komende tijd gaan kamperen en leuke routes kunnen vinden om naar het noorden te komen..

• 17 Oktober 2011 - 11:24

Jannie:

Een auto, toe maar!!!! Lijkt me inderdaad erg wennen dat links rijden.
    Veel plezier ermee!!!
    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Groetjes uit een mistig Amsterdam

• 17 Oktober 2011 - 12:47

Mandy Voois:

Hoi Minoutje! Gaaf om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Ben benieuwd hoe dat autorijden gaat! Ik hou je reisverslagen in de gaten! En kan niet wachten op je volgende verhaal!

xxxxxxx

• 17 Oktober 2011 - 13:31

Rafaella En Ruud:

Wauw een eigen auto daar, dat doen jullie goed! Mijn eerste auto was een Ford Falcon uit 1963, ik (Ruud) was in New Zealand in 1979, vandaar! Dat links rijden went snel, alleen op stille wegen, wanneer je weg rijdt van een P-plaats kan het weleens gebeuren dat je een paar kilometer (miles) rechts rijdt. Totdat er een tegenligger aankomt :-(
    In ieder geval, héél veel plezier met de Ford (tip : ga naar de sloop, en gooi 2 reservewielen in de kofferbak) Op die stille wegen kom je soms uuuuren niemand tegen!
    Dikke HUGS van ons R&R en van Iempie, Tim & Pascal (staan naast ons) XXX

• 17 Oktober 2011 - 20:48

Denise Van R:

Hello sweety!
    Lekkah hoor een eigen autootje!
    Ook open dakkie;)? Hoe is t trouwens met je auto afgelopen in NL?
    Haha lijkt me wel eng idd alles in tegengestelde richting, maar dat went vast snel! Succes met het uitstippelen van de route en doe dave de groetjes! Hoor je vast snel weer dikke kusxxx

• 18 Oktober 2011 - 12:47

Larissa:

Lief vriendinnetje!

Superleuk een autoo, haha ojee dat word wat aan de verkeerde kant rijden ook met schakelen natuurlijkk haha ben benieuwd hoor! Nu gaat het echte avontuur voor jullie beginnen! Al die mooie plekjes bekijken gaaf hoor! Veel plezierr en tot mailss!

Kuss

• 18 Oktober 2011 - 15:32

Dieuwke:

Hoi Minou, ik geniet van jou vrolijke verhalen.
    De zaken gaan dus goed, een auto erbij, niet verkeerd lijkt mij.
    Veel plezier en lieve groeten van Dieuwke. ps. Leuk vriendje heb jij.

• 20 Oktober 2011 - 21:25

Lise:

Waaaauw! Minou kijk je uit! Leuk om dit allemaal van je te lezen! Ik vind het echt tof wat je allemaal doet!! Xoxoxoxo Liefs Lise

• 24 Oktober 2011 - 11:48

Rebecca:

Super al die verhalen!!! we genieten er van hoor hier, ook beetje jalus haaaa dikke kus schat van ons;-)