Zoek en gij zult vindenn.. :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Zoek en gij zult vindenn.. :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Zoek en gij zult vindenn.. :D

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

21 December 2011 | Australië, Melbourne

Na een lange reis, kwamen Renske en ik weer in de bewoonde wereld. Lisa hebben we helaas voor wat dagen achter moetenn laten (maar natuurlijk komt ze wel weer terug) en renske en ik gingen naar het (voor ons KOUDE) Melbourne! Enn met koud bedoel ik dan van 35 graden teruggaan naar 16 graden (KOUD KOUD!) hihii, gelukkig was dit maar 2 dagen zo en hebben we verder gewoon een heerlijk zonnetje maar wel met een spijkerbroek aan sinds 3 maandjes, hihi! Even wennen, maar toch ook wel weer eventjes lekker..

eerste paar dagen heerlijk gewinkeld, de stad verkend en vooral gezocht naar werk... In het begin alles afgestruind en gesolliciteerd en toen uiteindelijk in de goede richting gelopen en gevonden.. Werken bij The National Heartfoundation of Australie! Hierbij is het de bedoeling dat renske en ik mensen moeten stimuleren en aanmoedigen om lid te worden/te doneren voor het goede doel om hierbij levens te redden.. Hartziekte is de grootste ziekte van australie, daarom is het belangrijk dat alle mensen helpen:D Hiervoor zijn wij om mensen enthousiast te maken en ze lid te maken en ze te laten doneren, wanneer deze mensen dat doen krijgen wij weer betaald.. Het is een heerlijk baantje, waar we met veel verschillende mensen praten en goed aan onze engelse taal werken:D Niet alleen verdienen we geld, maar we doen ook nog echt wat goeds voor deze wereld:D Iets waar we trots op mogen zijn!! ;)

Elke dag vroeg op, happy face opzetten en mensen proberen te motiveren tot membership van de heartfoundation:D

• 21 December 2011 - 11:50

Raf&Ruud:

Goed bezig meissie, is wel wat voor jou hartjes veroveren :-) En dat Engels leren zal wel tegen vallen met al die Aussies om je een ;-) Was wel lachen die Skype via je moeder zeg!! Dikke knuffels van ons.
    Doeiiii!
    Rafaella & Ruud XXX

• 21 December 2011 - 22:35

Nadine:

Minoutje, goed bezig wijffie! Nou met praten heb je geen moeite, dus dat baantje komt helemaal goed=)!! Nou wijffie geniet er weer van daar!! Kuss

• 22 December 2011 - 11:36

Denies Roomie:

Goed van jullie! Trots :) leuk werk heb je gevonden.. enjoy missss you xx

• 30 December 2011 - 21:26

Carla Vd Z:

Hallo Minou

Heb alle verhalen en fotos weer beken en wat heb je het naar je zin.
    Gelukkig goed de outbak achter jullie gelaten,en nu in Sydney om over een paar uurtjes het nieuwe jaar in te luiden.
    Dit zal ook weer een hele belevenis zijn,ga er van genieten.
    Alvast een hele goede jaarwisseling en een mooi en succes vol 2012 Toegewens

Lieve groetjes Fam vd Zeyden