Nog 1 dagje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Minou Tuinenga - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje!

Door: Minou

Blijf op de hoogte en volg Minou

28 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het dan eindelijk zover! Ik vertrek naar Australie!! :D

Na lang wachten, (oee nog 5 maanden, nog 3 maanden, nog 1 en toen opeens nog 1 week) is het dan eindelijk zo ver en gaat marietje eindelijk naar Australie. Een reis die me hopelijk altijd zal bijblijven :)

Afgelopen week, van alles gekocht, tas ingepakt, overal afscheid genomen en dan is nu het moment daar.. Je reis gaat beginnen :D

Door deze verhalen, hou ik jullie allemaal een beetje op de hoogte van mijn avontuur down under.

• 28 September 2011 - 07:40

Denise Aka Roomie:

Super leuk dat je een site hebt lieffie.. ga je zeker volgen en je heeeel erg missen. Morgen nog even een laatste goodbye knuffel! Xxxxxxxxxxxxxx

• 28 September 2011 - 16:36

Anneke:

Minouuuu!!!
    Heeeel veeeeel plezier meis met deze leukee trip!!! Geniet er maar lekker van, want weet zeker dat dit de tijd van je leven word!!!
    En ik ga je volgen hoor!!!!!!!!!!!
    Liefssss,, Anneke !!!

• 02 Oktober 2011 - 09:38

Kim:

Hihi ik vind het vooral even fijn om te zien dat er staat: Nederland, thuis, 22 graden!! ;)

Veel plezier meid en spreek je snel!
    Kuss